آگهی,تبلیغات,آگهی رایگان,تبلیغ,آگهی اینترنتی,خرید و فروش,نیازمندیها,آگهی پربازدید,افزایش فروش،راهنمای خرید،خرید,فروش,

شبکه های اجتماعی – آگهی رایگان

آگهی رایگان, خرید و فروش, آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان 26 آگوست 2019 26 آگوست 2019


آگهی رایگان کاوش شبکه های اجتماعی

تبلیغات اینترنتی 

در زندگی امروزی با حجم اطلاعاتی زیاد, اولین قدم به منظور تبلیغات هدفمند , با بهره برداری از وب و تکنیک های چند رسانه ای که روش هایی بروز و مبتنی بر داده کاوی هستند ممکن می شود.

داده کاوی فرایند تحلیل و بررسی داده از جهات مختلف و خلاصه کردن آن در غالب اطلاعات مفید می باشد .

همچنین بایستی خاطر نشان کنیم که کاوش چند رسانه ای شبیه به داده ی چند رسانه ای است.

داده کاوی , کاوش وب و کاوش چند چند رسانه ای پایه های اصلی سیستم های توصیه گر می باشند.

پس از بررسی روش کاوش برخی از ترسیمات مربوط به سیستم های توصیه گر ارائه خواهد شد.

1) داده کاوی

ساده ترین روش به منظور پردازش داده و بررسی آن , داده کاوی است.

تکنیک های داده کاوی به اندازه ی قبل مفید نیستند.

چرا که داده ای که بر روی وب قرار دارد, متفاوت از داده ی متنی بوده و بسیاری از انواع داده ی جدید وجود دارند که داده کاوی نیز نمی تواند آن ها را تجزیه و تحلیل نماید.

2) کاوش وب

کاوش وب بسیار شبیه به داده کاوی می باشد , اما کاوش وب به کشف داده های از وب می پردازد , یا به عبارت دیگر می توان گفت که کاوش وب یک روش کاوش می باشد که به وب اختصاص یافته و مبتنی بر تبلیغات هدفمند است.

مطابق با اهداف تحلیلی , کاوش وب می تواند به 3 دسته مختلف تقسیم شود :

کاوش کاربرد وب ,

کاوش محتوای وب

کاوش ساختار وب.

داده های شبکه های اجتماعی که مقدار زیادی از آن ها چند رسانه ای هستند , نیاز مند جستجو و کشف موارد به همراه یک رویکرد دقیق تر , همانند کاوش چند رسانه ای هستند.

3) کاوش چند رسانه ای

با وجود رشد شبکه های اجتماعی , وب بیش از هر نوع داده ای , چند رسانه ای را در محتوای خود خواهد گنجاند.

کاوش وب , به منظور استخراج داده از وب کافی نبوده و تنها برای محیط وب 1.0 مناسب است.

اما وب 2.0 به همراه محتوای تولید شده ی کاربر و محتوای چند رسانه ای آماده , نیاز به روش های جدیدی برای کشف داده دارد.

کاوش چند رسانه ای اجتماعی راه حلی برای یافتن اطلاعات دقیق و بیشتر است.

می توان به دو جنبه ی متفاوت در مطالعه ی کاوش چند رسانه ای اجتماعی اشاره کرد; دسته بندی ها مطابق با منابع چند گانه ی داده ی هدف مربوط به چند رسانه ای به دست آمده; داده مربوط به محتوای چند رسانه ای و داده مربوط به فعالیت اجتماعی پیرامون داده چند رسانه ای قرار گرفته اند.

اما این مقاله به توضیح مفاهیم اجتماعی می پردازد, چرا که تبلیغات رسانه ای , شبکه های اجتماعی هستند.

کاوش چند رسانه ای اجتماعی توسط 3 موضوع دیگر دسته بندی می شود. که در ادامه بزودی به آن می پردازیم


آگهی ، تبلیغ ، آگهی و تبلیغ ، آگهی رایگان ، تبلیغات ، تبلیغات رایگان ، آگهی فروش ، آگهی خرید ، آگهی و تبلیغ ، آ گهی و تبلیغات ، ارسال آگهی ، خرید ، فروش ، خرید و فروش ، پر بازدید ترین سایت تبلیغاتی ، آگهی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی ، لوازم دسته دوم ، کارکرده ، لوازم نو و آکبند ، ارژینال ، اصلی ، فروشگاه کولرگازی اینترنتی ، ثبت آگهی ،

ارسال نظر

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر