آگهی و تبلیغ رایگان جدول تبلیغات شبکه های اجتماعی

آگهی و تبلیغ رایگان جدول تبلیغات شبکه های اجتماعی
Slidebar Word Of Mouth (WOM) نوع تبلیغ

 

نوع اجرا

ناحیه دوم

مانند ] 20,21,22,23 [

ناحیه اول

مانند ] 18,22 [

 

شبکه های اجتماعی

 

در دسترس نیست ناحیه سوم

مانند ] 17,19 [

 

تصویر و پست الکترونیکی

.

آگهی و تبلیغ رایگان جدول تبلیغات شبکه های اجتماعی

جدول 1. انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 تبلیغات VOM اتفاق می افتد , چراکه این تبلیغات بر این باور هستند که تعداد کاربرانی که از ایمیل و پیام های سرویس های پیام رسان فوری استفاده می کنند.

بسیار بیشتر از کاربران شبکه های فعال اجتماعی است.

استفاده از روش های کلاسیک مانند unigram و weighted ویژگی دیگری در این زمینه است.

عدم توجه به روش های سلسله مراتبی , آنتولوژی و کاوش چند رسانه ای برخی از ضعف های این نوع تبلیغات است.

مطابق با ] 19 [ که شبکه های فعال اجتماعی را بر گزیده است , slidebar ها بخش هایی هستند که تبلیغات در آن ها به نمایش در می آید.

آن ها به ملاحظه ی IP-Address و برند های مورد علاقه پرداخته و روش اجرا را بیان می کنند , این موارد دلایل روشنی هستند که این تحقیق را متفاوت از دیگر تحقیق ها می کند.

این تبلیغات بر روی انواع مختلف کاربران متمرکز نشده اند.

تحقیق دیگری که در ابتدا مطرح شد ] 12 [ در ] 7 [ به اتمام رسید و تمرکز خود را بر روی تبلیغات slidebar در شبکه های فعال اجتماعی قرار داده است.

 ایده ی اصلی , ایجاد برخی از زیر گروه های منسجم کاربران در زمان طبقه بندی محصولات است.

در ] 7 [ به روز رسانی زیر گروه های منسجم در زمان اضافه شدن کاربران جدید به شبکه های اجتماعی مطرح می شود که ایده ای منحصر به فرد در بین مقالات دیگر به حساب می آید.

هیچ یک از این دو به IP-Address یا مکان کاربران توجه نکرده اند.

در ] 20 [ هر دو نوع تبلیغات در شبکه های فعال اجتماعی به اجرا در آمده است .

این ایده کاملا مبتنی بر تبلیغات فیسبوک بوده و به مدل خوبی از توجه به تبلیغات اشاره می کند.

این امر با هر کلیک کاربر بر روی لینک ها اتفاق می افتد. کلیه ی کاربران در فیسبوک شانس این را دارند که در رابطه با عناوین مختلف , صفحاتی را ایجاد کنند , بنابر این , کسانی که به موضوع علاقمند شوند , تبدیل به طرفدار آن شوند.

هریک از کاربران دارای دوستان زیادی بوده و آن ها نیز طرفدار صفحات مختلفی هستند , بناراین , فیسبوک به صورت تصادفی نام صفحات و همچنین نام دوستانی را که مشترک آن صفحه هستند را نشان خواهد داد.

در واقع این نوعی از تبلیغات VOM در فیسبوک است.

 برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی , نقشی حمایتی را ایفا می کنند که در ] 20 [ و ] 21 [ به آن ها اشاره شد.

ما مدل جدیدی را مطرح می سازیم که شامل تمامی روش های سودمند دیگر بوده و به برخی از جنبه های پنهان که دیگران به آن نپرداخته اند , اشاره می کنیم.

آگهی و تبلیغ رایگان


آگهی ، تبلیغ ، آگهی و تبلیغ ، آگهی رایگان ، تبلیغات ، تبلیغات رایگان ، آگهی استخدام ، آگهی فروش ، آگهی خرید ، آگهی و تبلیغ ، آ گهی و تبلیغات ، ارسال آگهی ، خرید ، فروش ،

خرید و فروش ،پر بازدید ترین سایت تبلیغاتی ، آگهی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی ، لوازم دسته دوم ، کارکرده ، لوازم نو و آکبند ، ارژینال ، اصلی ، فروشگاه اینترنتی ، ثبت آگهی ،

کولر گازی ،لوازم خانگی ، آگهی استخدام ، رهن و اجاره خانه ویلا آپارتمان ، خرید و فروش وسایل نقلیه اتومبیل ماشین سواری وانت کامیون و موتور سیکلت ، لوازم و قطعات

الکترونیکی ، کامپیوتر ماشین آلات ، موبایل گوشی ، لب تاب ، لوازم یدکی ، سیستم های سرمایش و گرمایش ، دکوراسیون داخلی ، پارکت ، لمنیت ، کاغذ دیواری ، تابلو ، فرش ،

تاسیسات ،لوله کشی موتورخانه ، پکیج ، رادیاتور ، فروش لوازم خانه ،