آگهی های مرتبط با این مطلب

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس
3

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس

قیمت : 400,000 تومان
تهران ، تهران

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس تشریفات نفس با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان ، جهت برگزاری صفر تا صد جشن های شما […]

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام
3

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام

قیمت : تماس بگیرید
تهران ، تهران

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام اجاره ویلای لوکس و یک مینی تالار واقعی جهت مراسم عقد،حنابندان،عروسی و تولدهای خانوادگی شما عزیزان دارای ۱۶۰ […]

سالن عقد رویای شیرین
2

سالن عقد رویای شیرین

قیمت : 600,000 تومان
البرز ، کرج

سالن عقد رویای شیرین برگزار کننده مراسم عقد بسیار لاکچری دیزاینی به روز سفره عقد مجلل عاقد مهماندار گل ارایی شمع ارایی فیلم برداری عکاسی […]

باغ تالار کوروش کبیر
1

باغ تالار کوروش کبیر

قیمت : تماس بگیرید
تهران ، تهران

باغ تالار کوروش کبیر دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت در منطقه احمد آباد مستوفی واقع گردیده است. باغ کوروش کبیر دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، پرسنل […]

تالار مجلل گلریزان ازدواج آسان
1

تالار مجلل گلریزان ازدواج آسان

قیمت : 12,500,000 تومان
البرز ، كرج

ازدواج آسان در تالار مجلل گلریزان بدون ورودی ، بدون دریافت حق سرویس شامل ۵ غذای انتخابی با نوشابه قوطی ، دوغ ، دلستر ، […]

عمارت مجلل دانیال
3

عمارت مجلل دانیال

قیمت : 0 تومان
تهران ، تهران

عمارت مجلل دانیال بدون شک باغ عمارت دانیال مجلل ترین عمارت عروسی حال حاضر ایران است. هر بازدید کننده ای به محض ورود به محیط […]

خدمات مجالس و تشریفات مجالس گل سرخ
1

خدمات مجالس و تشریفات مجالس گل سرخ

قیمت : تماس بگیرید
تهران ، تهران

خدمات مجالس و تشریفات مجالس گل سرخ مؤسسه تشریفات و خدمات مجالس گل سرخ: مشاور ، طراح و برگزارکننده مراسم مجلل ، باشکوه و زیبای […]

باغ تالار مجلل

باغ تالار مجلل

طراحی یک تالار مجلل به چه صورت می باشد

باغ تالار مجلل

امروزه تالار مجلل و غذاخوری ها بخش جدا ناشدنی شهرهای بزرگ و حتی شهر های کوچک شده اند به گونه ایی که به هیچ وجه نمی توان شهری را بدون آنها متصور شد.

گویی شهر با آنها تعریف شده است این وابستگی به حدی است که بعید به نظر می رسد کسی حداقل یک بار در ماه در آنها نرود و دلی از عزا در نیاورد.

 

در طراحی موفق یک تالار مجلل در محیطهای شلوغ و پرازدحام سردر(Facade) رستوران و تالار مجلل  باید به گونه ای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظرآید و جلب توجه کند.

این مساله به ویژه در مورد رستوران و تالارهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود.

که اتومبیلی که با سرعت از آن محل عبور میکند تابلوی رستوران و تالار (Signage) و سردرآن را مشاهده نماید و تابلو رستوران و تالار مجلل  یکی از اجزای بسیار پراهمیت درطراحی خارجی رستوران و تالار است و عامل مشخص کننده ای در نمای خارجی رستوران و تالار به شمار می رود

زیرا موجب جلب توجه مشتری شده , در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران و تالار باقی می ماند.

امروزه طراحان گرافیک, با بهره گیری از رنگ, فرم خاص و نورپردازی , تابلوهایی بسیار تاثیرگذار که پیام آن نیز روشن , واضح و در عین حال بسیار جذاب است, خلق می کنند.

سبک حروف روی تابلو نیز باید منعکس کننده نوع رستوران و تالار مجلل باشد و به مردم نشانه هایی را که بدانند در داخل رستوران و تالار مجلل  با چه روبرو می شوند , ارائه نماید.

گذشته از شکل تابلو, خوانا بودن حروف روی آن نیز, امری ضروریست.

تابلو ضمن اینکه از اجزای تکمیل کننده طراحی ساختمان است , در عین حال عاملی مستقل است که باید با طراحی معماری هماهنگ باشد.

بنابراین وجود تابلویی که خواندنش آسان باشد و نیز جلب توجه نماید ضروری می باشد.

 

باغ تالار مجلل

مشخص بودن سردر رستوران و تالار مجلل را می توان با رنگی کردن و به نوعی جدا کردن از ساختمان های اطراف طراحی کرد و نمی بایست تابلو را با خط های که خواندن آن به راحتی امکان پذیر نیست نوشت یا تابلورا با رنگهای زمینه و نوشته یک رنگ طراحی و آویزان کرد

طراحی برای سر در ساختمان رستوران و تالار , خود به تنهایی , موجب تمایز آن رستوران و تالار مجلل از سایر رستوران و تالارهای رقیب است و تصویری به یادماندنی در ذهن میهمانان ایجاد می نماید

البته باید به نامی که برای رستوران و تالار انتخاب می شود توجه کرد که نام مناسب انتخاب نمایند.

اغلب مشتریان ممکن است از آشنا یان خود , راجع به رستوران و تالاری چیزی بشنود , یا تبلیغ آنرا بخواند , یا قسمت ها و طراحی های بیاد ماندی را به خاطر بسپارند تمامی این اطلاعات موجب می شود که مشتری به رفتن یا نرفتن به آن رستوران و تالار برای اولین بار تصمیم بگیرد.با صرف اولین غذا دررستوران و تالار مجلل, بیشتر مشتریان در مورد بازگشت مجدد به آنجا تصمیم می گیرند.

ظاهر رستوران و تالار مجلل

ظاهر رستوران و تالار, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.

مسلماً مکان دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران و تالار است.

بدین معنا که طراحی رستوران و تالار کنار دریا با رستوران و تالار مجلل داخل شهریا بین جاده ای یکسان نیست مشتری طبق مکان رستوران و تالار , انتظار طراحی خاصی را نیزدارد ظاهر رستوران و تالار , به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.

در نتیجه مشتری برطبق مکان رستوران و تالار, انتظار طراحی خاصی را نیز دارد ظاهر رستوران و تالار, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.

اولين نگاه مشتری

اولین نگاه مشتری به بخش آشکار رستورا ن می باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ، طراحی میز و صندلی ، نور پردازی ، رنگ ، کف سالن ، و غیرو که نشان دهنده لوکس و  باغ تالار مجلل بودن رستوران و تالار یا ارزان قیمت بودن خواهد بود

برای تصمیم به رفتن یا نرفتن به رستوران و تالار میکند و همین نکته است که به مشتری القا می کند که قیمت این رستوران و تالار چند است آیا میتواند ازاین رستوران و تالار استفاده کند یا خیر ؟

مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران و تالار دلخواه , به شیوه جستجو برای خرید کالاعمل می کند.

اگر ظاهرآن جالب باشد , به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد.

طراحی باید همچون عاملی نیرومند , تصمیم به بازگشت مجدد به رستوران و تالار مجلل را در مشتریان تقویت کند.

چنانچه طراحی ظاهر ساختمان و تجهیزات مناسب نباشد مردم همیشه و با شک و تردید غذا انتخاب می کنند که آیا غذا سالم است یا خیر چنین می پندارند که مثل رستوران و تالارهای کنار جاده ها محیط غیر بهداشتی دارند وانتظار سرو غذا با ظروف لب پریده و غیر بهداشتی و قاشق چنگال چرب را رستوران و تالاری با ساختاری غیر از این , غیر عادی جلوه می نماید.

طراحی مناسب خارجی , غالباً مانع از بروز چنین پیش داوری ها می شود.

امروزه , بسیاری از رستورا ن ها تابلو و محلهای ورودی خود را ارتقا بخشیده اند تا بتوانند با جلب نظر مشتریان , آنان را به ورود به رستوران و تالار تشویق کنند.

بخش خارجی رستوران و تالار همانند ساختمانی فوق مدرن و بسیار لوکس می نماید که این چنین نمایی می تواند حاکی از فضای بسیار مجلل و باشکوه در داخل رستوران و تالار باشد.

رستوران و تالارها ی که طراحی وتشکیلات و نور پردازی و فضای مناسبی داشته باشند محیط گرم و صمیمی و شاد را برای مشتری تداعی می کنند.

اگر مکان رستوران و تالار که نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران و تالار دارد درست طراحی شده باشد و از طراحی های یکنواخت و تقلیدی استفاده نشده باشد در چنین مواردی , مشتری فضای رستوران و تالار را بر خلاف ذهنیتی که از قبل در مورد تریاها و رستوران و تالارهای یکنواخت و خسته کننده داشته می بیند و جذب محیط رستوران و تالار می شود.

پس یکی از رموز کلید موفقیت در طراحی ((منحصر به فرد)) بودن آن است.

در مورد رستوران و تالارهای زنجیره ای , عامل معماری و طراحی و آرم خاص است که به سرعت با مشتری ارتباط برقرار می کند و به سرعت موجب شناسایی آن از طرف مشتری می شود.

با این وجود , باید توجه داشت که تکیه زیاد بر چشم انداز (ظاهر) معماری , موجب محدودیت قابلیت تغییر ساختمان درآینده می گردد.

همچنین چشم انداز ساختمان باید به گونه ای طراحی شود , که به راحتی قابل تقلید برای دیگران نباشدو هرگز از قرینه سازی استفاده نکنند.

اشخاص و رانندگان که از جلوی رستوران و تالار می گذرند , نه تنها متوجه خود ساختمان , بلکه متوجه مناظر طبیعی اطراف آن نیز می شوند.

درحقیقت, دور نما به تاثیر اولیه رستوران و تالار بر افراد کمک می کند.

دورنما نیز همانند سر در و تابلو نشانگر فضای درون رستوران و تالار است.

اجاره باغ تالار مجلل چه چیزهای را باید بدانیم

 

باغ تالار مجلل

اجاره باغ تالار

خرید و فروش 

آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان 

گروه کار آفرینان سایت نیازمندی ها خرید و فروش نو و دسته دوم و کارکرده و فروش لوازم خانگی یخچال تلویزیون کولر گازی اسپیلت چیلر پکیج لوازم تزئینی تابلو فرش لوستر کمد مبلمان تختخواب – ملک اعم از خانه آپارتمان مسکن مغازه نمایشگاه فروشگاه سالن ها سوله ویلا … و وسایل نقلیه همچون ماشین خودرو سواری ماشین های سنگین و نیمه سنگین وانت بار کامیون اتوبوس و منی بوس موتور سیکلت قایق … و در خصوص لوازم یدکی و قطعات کامپیوتری موبایل تبلت لب تاب گوشی همراه … و ابزار آلات دریل کیف ابزار نردبان آنبردست فرز چکش دستگاه جوش و دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری پارکت کفپوش لمینت وسایل آشپزخانه و کابینت نقاشی ساختمان و خدمات و سرویس دهی آنلاین و سریع وسایل برقی سیم کابل تاسیسات لوله کشی موتورخانه سیم کشی مخزن و دستگاه های تصویه آب فروش ساعت و تعمیرات آن پوشاک کیف و کفش لباس شب و معرفی مزون ها و سالن های فشن آرایشگاه های زنانه و مردانه ، اجاره باغ تالار مجلل برای عروسی مهمانی و تولد خدمات مجالس و تشریفات  …. آگهی رایگان می پذیرد
 سایت خرید و فروش با افتخار آماده همکاری با تمامی مشاغل مختلف برای پذیرش آگهی رایگان میباشد.
آگهی رایگان تبلیغ تمامی نقاط و مناطق و استان ها و شهرهای کشور