بن سا کارت – ارائه دهنده کارت تخفیف خدمات تفریحی ورزشی رفاهی

3 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 5145

بن سا کارت – ارائه دهنده کارت تخفیف خدمات تفریحی ورزشی رفاهی

به استحضار میرساند مجموعه بنسا کارت با هدف ارائه امکانات تخفیف دار مجموعه های تفریحی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی سطح کل کشور به اشخاص حقوقی

کارت تخفیف خدمات تفریحی ورزشی رفاهی

(شرکت ها و سازمانهای دولتی) و اشخاص حقیقی از سال 1397 شروع به فعالیت نموده است. ارائه خدمات متفاوت برای زندگی بهتر و گسترش ارائه خدمات در کل کشور از اهداف اصلی این مجموعه است، در همین راستا و درجهت تکریم مشتریان و جلب رضایت انها و باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و ضرورت صرفه جویی در هزینه های جاری خانواده مجموعه بنسا کارت فعالیت خود را اغاز نموده است.

این شرکت جهت ارائه خدمات و امکاناتی ممتاز و متمایز تلاش دارد با ارائه کارت های تخفیفی مجموعه نیازهای روزمره مشتریان خود را مدنظر قرار داده و سعی در پوشش آنها با بالاترین کیفیت نماید.

بنسا کارت با سرلوحه قراردادن مشتری مداری از طریق تامین خواسته ها، رضایت و اعتماد مشتریان، خود را متعهد به اصول زیر میداند:

1- فراهم نمودن شرایط همکاری و مشارکت با شرکت ها و مجموعه های صاحب نام و مطرح در منطقه
2- احترام به ارباب رجوع و تضمین ارائه خدمات با کیفیت مطلوب
3- رسیدگی سریع به مشکلات جهت افزایش رضایتمندی مشتریان
4- بهبود مدام سطح کیفی انجام کار
5- رعایت استانداردهای ملی در جهت افزایش رضایت مشتری
6- آموزش و توانمند سازی کارشناسان خود

در حال حاضر مجموعه بنسا کارت قرارداد استفاده بیش از 100 مجموعه تفریحی، رفاهی، فرهنگی را منعقد کرده و با بسیاری از مراکز رفاهی دیگر در حال مذاکره برای عقد قرارداد می باشد. علاقمندان به خدمات تخفیفی بنسا کارت با دریافت کارت عضویت بنسا کارت میتوانند از خدمات مجموعه های طرف قرارداد استفاده نمایند، تنها با یکبار پرداخت هزینه صدور کارت عضویت به مبلغ پنجاه هزار تومان بصورت نامحدود از تمامی مراکز طرف قرارداد از 20 تا 50 درصد تخفیف استفاده نمایید، ما در این راه سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

مجموعه بنسا کارت امیدوار است که در راستای ارائه خدمات بیشتر به اعضاء و مشتریان خود از یک سو و توسعه کسب و کار پذیرندگان طرف قرارداد از سویی دیگر، در جهت رونق اقتصادی جامعه گام بردارد. این شرکت با معرفی بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات و کالا، نیازهای مشتریان خود را در سریع ترین زمان ممکن رفع نموده و مشتریان وفادار را به صاحبان کالا و ارائه دهندگان خدمات معرفی می نماید و به این شیوه موجب جلب اعتماد متقابل بین این دو گروه می شود.

اهداف بنسا کارت:

1- افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان استفاده از تسهیلات و امکانات بیشتر
2- ایجاد بستر مناسب برای رونق کسب و کار پذیرندگان با هدف مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور
3- ارائه کارت تخفیفی به کلیه اقشار جامعه در سطح کشور
4- شناسایی و عقد قرارداد همکاری با بهترین مراکز ارائه خدمات و کالا در سراسر کشور (پذیرندگان برتر)

برای دیدن سایت ما روی لینک آبی کلیک کنید

بن سا کارت

bonsacard

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....