خرید و فروش

خرید و فروش

گام اول آشنایی با خرید 

 

خرید کردن فرایندی است که فقط مرحله عملی را شامل نمی شود، بلکه خرید مرحله نهایی این جریان است.

رفتار خرید شما شامل مراحل تصمیم گیری برای خرید و سپس عمل به خرید و استفاده از محصول خریداری شده است.

مراحل رفتار خرید عبارتند از :

اول احساس نیاز به چیزی؛ دوم جست و جوی اطلاعات:

در این مرحله شما از اطلاعات شخصی خودتان و یا منبع بیرونی مانند دوستان و آگهی های تبلیغاتی به دنبال جایی و یا چیزی برای ارضای نیازتان می گردید.

دوم تحقیق کردن : مثلا از دوست تان درباره کیفیت یک کالا، یا فروشگاهی که از بقیه مهم تر است سوال می کنید.

سوم ارزیابی گزینه های پیش رو : حال که اطلاعات لازم را به دست آوردید، نوبت بررسی گزینه هاست.

مرحله چهارم تصمیم به خرید : در این مرحله ارزیابی های لازم را در مورد گزینه خریدتان انجام داده اید.

مرحله پنجم خرید کردن : بین این مرحله و مرحله تصمیم ممکن است مدتی فاصله وجود داشته باشد یا بلافاصله اقدام به خرید کنید.

مرحله آخر پس از خرید :  یا از آن رضایت دارید یا مردد هستید که آیا بهترین تصمیم را گرفته بودید یا خیر؟

گام دوم آشنایی با فروش

به طور یقین رشد فروش و  سودآوری در بازار یکی از اهداف اصلی مؤسسات و بنگاه های اقتصادی است و یکی از عوامل مهم در ارزیابی میزان رشد.

سودآوری این مؤسسات نیز میزان فروش آن ها است.

برای دستیابی به فروش و سهم بیشتری از بازار، انطباق مدوام با انتظارات و نیازهای مشتریان رمز اصلی موفقیت شرکت ها است و توفیق در این امر زمانی امکان پذیر است که اصول و فنون فروش نیز با روشی مناسب از سوی نیروی حرفه ای فروش به کار گرفته شود.

در واقع روش های فروش محصولات، به ویژه در عصر حاضر، برقراری نوعی ارتباط بلندمدت با مشتری است.

فروشنده ای که بتواند مشتریان را جلب کند، آن ها را متقاعد به خرید و در آن ها وفاداری ایجاد کند و از سایر فروشندگان کالاها و خدمات مشابه یک گام جلوتر باشد.

به همین دلیل کیفیت ارتباط و اهمیت رفتار فروش به شدت مورد توجه محافل علمی و بنگاه های اقتصادی قرار گرفته است.

رفتار تعاملی فروشندگان با مشتریان یک عامل مهم و تأثیر گذار بر عملکرد فروشنده تلقی می شود.

فروشندگان نقش بسیار مهمی در توسعه، حفظ و نگهداری مشتریان از طریق بهبود رضایت مشتریان، ایجاد تعهد و اعتماد در آن ها و درنهایت ایجاد مشتریان وفادار بازی می کنند.

شرکت هایی که فروشندگانی با توانایی بالا، در به کارگیری رفتارهای تعاملی با مشتریان دارند، از پتانسیل بالایی در به دست آوردن مزیت رقابتی برخوردارند.

بنابراین رفتار تعاملی با مشتریان نقش مهمی در فرآیند فروش بازی می کند.

فروشندگان می توانند از طریق بهبود ارتباطات بلندمدت با مشتریان که درنهایت به بهبود عملکردشان نیز منجر شود، برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کنند.

برای دیدن لیست قیمت و مرکز پخش کولر گازی روی عکس کلیک کنید

Cooler-Gas.jpg1
برای دیدن لیست قیمت و مرکز پخش کولرگازی روی عکس کلیک کنید

برای دیدن اخبار روز سینمای ایران و جهان روی عکس کلیک کنید

برای دیدن اخبار روز سینمای ایران و جهان روی عکس کلیک کنید

خرید و فروش 

آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان 

گروه کار آفرینان سایت نیازمندی ها خرید و فروش نو و دسته دوم و کارکرده و فروش لوازم خانگی یخچال تلویزیون کولر گازی اسپیلت چیلر پکیج لوازم تزئینی تابلو فرش لوستر کمد مبلمان تختخواب – ملک اعم از خانه آپارتمان مسکن مغازه نمایشگاه فروشگاه سالن ها سوله ویلا … و وسایل نقلیه همچون ماشین خودرو سواری ماشین های سنگین و نیمه سنگین وانت بار کامیون اتوبوس و منی بوس موتور سیکلت قایق … و در خصوص لوازم یدکی و قطعات کامپیوتری موبایل تبلت لب تاب گوشی همراه … و ابزار آلات دریل کیف ابزار نردبان آنبردست فرز چکش دستگاه جوش و دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری پارکت کفپوش لمینت وسایل آشپزخانه و کابینت نقاشی ساختمان و خدمات و سرویس دهی آنلاین و سریع وسایل برقی سیم کابل تاسیسات لوله کشی موتورخانه سیم کشی مخزن و دستگاه های تصویه آب فروش ساعت و تعمیرات آن پوشاک کیف و کفش لباس شب و معرفی مزون ها و سالن های فشن آرایشگاه های زنانه و مردانه و …. آگهی رایگان می پذیرد
 سایت خرید و فروش با افتخار آماده همکاری با تمامی مشاغل مختلف برای پذیرش آگهی رایگان میباشد.
آگهی رایگان تبلیغ تمامی نقاط و مناطق و استان ها و شهرهای کشور