راه حل ها و پیشگیری از آگهی ها و تبلیغ ها تکراری
IV . راه حل
مطابق با جدول آگهی و تبلیغ 2 , تلاش شده است تا مزیت روش ها به علاوه ی پیشرفت های جدید و نیز 3 ویژگی جدید را داشته باشیم. ویژگی های جدید می توانند به صورت زیر گروهبندی شوند:
1- تشخیص نوع کاربر
بر اساس این قضیه که کاربر چه زمان هایی حساب کاربری خود را در شبکه های اجتماعی چک کرده و به محاسبه ی میانگین طول جلسات می پردازد.
2- در نظر گرفتن تعداد دوستان کاربر نسبت به کاربران هدف ,
در هر دو روش WOM و sidebar . برای WOM یافتن کاربرانی که دارای دوستان بیشتری نسبت به یک Threshold Subscriber هستند , ضروری است. این قضیه باعث می شود که یک پیوند مشترک بر روی wall های دیگر ایجاد گردد.
در رابطه با اختصاص slide bar به تبلیغات مختلف می توان گفت که , چک کردن دسته بندی ها در صورتی که تبلیغات با آن دسته از گروه دوستان تطبیق یابد که هریک کاربر حساب کاربری خود , همانند شهر مشترک , کالج یا محل کار هستند , , امری ضروری است.
3- جلوگیری از نمایش تبلیغ تکراری به کاربران
; ذخیره ی دسته بندی های کالا به عنوان یک تبلیغ به کاربر نشان داده است.
شکل 1.
چارچوب تبلیغاتی هدفمند
راه حل ها و پیشگیری از آگهی ها و تبلیغ ها تکراری
راه حل ها و پیشگیری از آگهی ها و تبلیغ ها تکراری
آگهی ، تبلیغ ، آگهی و تبلیغ ، آگهی رایگان ، تبلیغات ، تبلیغات رایگان ، آگهی استخدام ، آگهی فروش ، آگهی خرید ، آگهی و تبلیغ ، آ گهی و تبلیغات ، ارسال آگهی ، خرید ، فروش ،
خرید و فروش ،پر بازدید ترین سایت تبلیغاتی ، آگهی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی ، لوازم دسته دوم ، کارکرده ، لوازم نو و آکبند ، ارژینال ، اصلی ، فروشگاه اینترنتی ، ثبت آگهی ،
کولر گازی ،لوازم خانگی ، آگهی استخدام ، رهن و اجاره خانه ویلا آپارتمان ، خرید و فروش وسایل نقلیه اتومبیل ماشین سواری وانت کامیون و موتور سیکلت ، لوازم و قطعات
الکترونیکی ، کامپیوتر ماشین آلات ، موبایل گوشی ، لب تاب ، لوازم یدکی ، سیستم های سرمایش و گرمایش ، دکوراسیون داخلی ، پارکت ، لمنیت ، کاغذ دیواری ، تابلو ، فرش ،
تاسیسات ،لوله کشی موتورخانه ، پکیج ، رادیاتور ، فروش لوازم خانه ،