آگهی و تبلیغ رایگان بازاریابی موثر اینترنتی

آگهی و تبلیغ رایگان بازاریابی موثر اینترنتی

آگهی ، بازاریابی و تبلیغات موثر اینترنتی رایگان

فعالیت اولیه

بازاریابی , به عنوان یک فعالیت اولیه , در مدل زنجیره ارزش Michel porter قرار گرفته و نقشی حیاتی را در در هر تجارت ایفا می کند.

بسیاری از محققان , خود را برای یافتن مدل های مناسب تبلیغات هدفمند و اثر گذاری بیشتر بر روی افراد آماده کرده اند.

هدف اصلی این مقاله نه تنها جذب مشتریان , بلکه ایجاد پیشرفت در زمینه ی تبلیغات است.

دستیابی به این هدف , مستلزم مد نظر قراردادن رسانه های جدید , همانند شبکه های اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی

بررسی شبکه های اجتماعی به منظور دست آوردن اطلاعاتی دقیق در رابطه با نوع کاربر , از طریق پروفایل , تعاملات کاربران با یکدیگر و به طور کلی رفتار آن ها بدست می آید.

کاربران شبکه های اجتماعی (SN ) به عنوان مشتریان بالقوه مطرح شده و اطلاعات دقیق و جامعی را در رابطه با کاربران , طریقه ی سفارش کالا یا سرویس های مفید برای کاربران , مطابق با علایق سلایق آنان ارائه خواهد داد.

این امر یک راه حل خوب به منظور غلبه بر انحراف داده ها که مشکل قرن اطلاعات است , می باشد.

دریافت اطلاعات در زمان مناسب موجب افزایش رضایت کاربر شده و موضوعی مهم در مدیریت ارتباط مشتری به حساب می آید.

تبلیغات ثابت !

استفاده از تبلیغات ثابت به دفعات مکرر , می تواند منجر به عدم جذابیت و جهل نسبت به تبلیغات و sidebar های موجود در صفحات وب و حتی در رسانه شود.

در این تحقیق, آگهی ها بار ها نشان داده نمی شوند .

به این ترتیب , علاوه بر حذف تبلیغات تکراری , نمایش تبلیغات جدید ممکن خواهد بود.

 قابلیت دسترسی اینترنت و رشد اینترانت منجر به تکامل تجارت الکترونیک می شود.

تبلیغات هدفمند

ویژگی تعاملی وب 2.0 و ظهور شبکه های اجتماعی , باعث می شوند که شبکه های اجتماعی به عنوان یک رسانه ی مناسب برای تبلیغات هدفمند مطرح گردند.

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی بر مبنای شناخت خوب کاربران صورت می گیرد.

این بدین معنی استفاده از روش های جدید و به روز به منظور استخراج اطلاعات دقیق از آن است.

استخراج رسانه ای برای تحت پوشش قرار دادن جنبه های مربوط به اطلاعات کاربران امری ضروری است.

اطلاعات دقیق از کاربران

مطرح ساختن سن کاربر , جنسیت , کشور , ملیت, دین, تعداد دوستان , و میانگین سنی دوستان هر کاربر اطلاعات دقیقی را برای شناخت دقیق کاربران تولید می کند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با رفتار کاربر به یافتن سطح همکاری و تشریک مساعی کمک کرده و منجر به ایجاد گروه هایی خارج از شباهت های موجود بین کاربران خواهد شد.

کشف شباهت ها می تواند از ایجاد مشکلات جدید برای کاربران جلوگیری نماید.

سیستم های توصیه گری که بر مبنای فیلتر سازی مشارکتی عمل می کند , پیش بینی دقیق تری را ارئه می کنند .

ایجاد برخی از دسته بندی ها در بین تولیدات مختلف از طریق مدل سلسله مراتبی ممکن می شود.

دسته بندی 

نام گروه می تواند نشان دهنده ی ایده ی اصلی یا کاربرد اصلی محصولات بوده و حرکت از ریشه به سمت برگ برند ها و ویژگی های خاصی که ممکن است هر یک از محصولات داشته باشند را نشان دهد.

این ویژگی های خاص , کاربران را علاقمند می سازد تا در رابطه با این که محصول را از کدام برند تهیه نمایند , تصمیم گیری کرده و اثرات چشم گیری را بر تبلیغات دهانی برجای بگذارند.

اخیرا , محققان در شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه ای برای ایجاد تبلیغات هدفمند در جهات مختلف , درست به مانند فرضیه ی پیام فوری و یا ایمیل , به عنوان یک شبکه ی اجتماعی پراکنده شده اند.

این در حالی است که دیگران , شبکه های اجتماعی چند منظوره همانند فیس بوک یا گوگل پلاس را مطرح می سازند.

در رابطه با مکان های تبلیغات دو جنبه مطرح می گردد .

روش های موثر

اولین مورد صفحه ی وب یا slidebar نرم افزار و دومی استفاده از تبلیغات دهانی ( WOM ) به منظور گسترش تبلیغات است.

هر یک از تحقیقات پیشین پیشرفتی را در تبلیغات هدف بر مبنای شبکه های اجتماعی به ارائه می دهند , اما مشکل این قضیه پراکندگی ایده هاست.

در این تحقیق , سعی شده است تا از کلیه ی پیشرفت هایی که محققان پیشین انجام داده اند و نیز ایده های جدید به منظور قدرتمند ساختن سیستم تبلیغات هدفمند استفاده گردد.

با مرور مفاهیم پایه و آثار مرتبط چارچوب جدید , ترسیم خواهد شد.

ادامه مطلب : تبلیغات 


 

آگهی ، تبلیغ ، آگهی و تبلیغ ، آگهی رایگان ، تبلیغات ، تبلیغات رایگان ، آگهی فروش ، آگهی خرید ، آگهی و تبلیغ ، آ گهی و تبلیغات ، ارسال آگهی ، خرید ، فروش ، خرید و فروش ،

پر بازدید ترین سایت تبلیغاتی ، آگهی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی ، لوازم دسته دوم ، کارکرده ، لوازم نو و آکبند ،

ارژینال ، اصلی ، فروشگاه اینترنتی کولر گازی ، ثبت آگهی ، افزایش فروش ،