آگهی و تبلیغات ، محتوا و فعالیت چند رسانه ای
کاوش محتوای چند رسانه ای اجتماعی :
در این مورد , تمرکز بر روی محتوای کاوش می باشد که از طریق شبکه های اجتماعی ذخیره شده است.
چنین داده هایی ممکن است شامل تصاویر , ویدئو ها , اصوات , علامت ها و غیره باشند.
کاوش فعالیت چند رسانه ای اجتماعی :
در این مورد , تاکید بر فعالیت افراد بر روی داده های چند رسانه ای به دست آمده از شبکه های اجتماعی است.
این داده ها می توانند از طریق رفتار های بازدید گنندگان و پاسخ های آنان پیرامون محتوای چند رسانه ای به اشتراک گذاری , نوشتن کامنت , تگ کردن و غیره جمع آوری گردند.
کاوش ارتباطات چند رسانه ای اجتماعی :
هدف این مورد , کاوش ارتباطات بین مردم است.
در این مورد , چندرسانه ای به عنوان رسانه ای مطرح می شود که نشان می دهد مردم چگونه به رسانه متصل شده و اطلاعات را ارسال می کنند.
مشخصات , لینک ها و کلیه ی ترجیحات کاربران , محتواهایی هستند که در این زمینه دارای کاربرد هستند.
C . سیستم های توصیه گر
کاربرد سیستم های توصیه گر در تبلیغات هدفمند , متکی به یک ایده ی پایه می باشد که محصولات را مطابق با اولویت کاربر تبلیغ می کند.
کاربران , منافع و اولویت ها می توانند به 3 شکل مشخص گردند.
اولین مورد , روشی است که کاربر بر روی محصولات مختلف به وضوح پیاده کرده است.
دومین مورد می تواند به صورت صریح به وسیله ی سوابق معاملات قبلی کشف شود.
سیستم های توصیه گر بهترین راه حلی هستند که می توانند در مقابل سر ریز اطلاعات ایستادگی نمایند.
دلیل بسیار مهمی که سیستم های توصیه گر را بسیار مشهور می کند , روشی است که کمک می کند تا اطلاعات صحیح به کاربر صحیح و در زمان صحیح منتقل شود.
سیستم های توصیه گر می توانند در 4 دسته که در ذیل به آن ها اشاره شده است , دسته بندی شوند:
فیلتر سازی مبتنی بر محتوا :
آیتم ها , شبیه به آن چه که یک کاربر در معاملات قبلی ترجیح داده است به هر کاربر توصیه می شود. این بدین معنی است که سوابق معاملات پیشین مبنای توصیه ی آیتم های جدید به هر کاربر هستند.
فیلتر سازی بر مبنای محتوا , نیاز به مشخصه ای دارد که متعلق به یک کاربر بوده و بایستی منافع کاربران را بیان کند , پس از آن ویژگی های دیگر محصولات بایستی با مشخصه ی کاربر مقایسه شده و در صورتی که شباهت کافی در این رابطه دیده شد , توصیه ارائه خواهد شد.
فیلتر سازی مشارکتی :
این روش , توصیه را با اتکا به کاربران دیگر که دارای اولویت های مشابهی نسبت به یک کاربر هستند , فراهم می کند.
یافتن نزدیکترین همسایه , توصیه ها را تاثیر گذار تر کرده و بیشترین ارتباط را بین دو کاربر ازخود نشان می دهد. گاهی اوقات این روش Social Based نامیده می شود.
ترکیبی :
ترکیب فیلتر سازی مشارکتی و سیستم های مبتنی بر محتوا منجر به سیستم های ترکیبی ای می شود که می تواند بر محدودیت سیستم های اشاره شده ی قبلی غلبه کند.
این مورد دارای 4 روش اجرایی است , که نقاط قوت هر یک و روش اجرا و همین طور پیش بینی داده در میان آن ها متفاوت است.
مبتنی بر دانش :
این مورد سعی دارد تا داده را به صورت کامل , تاثیر گذار , عمیق و به روش نقشه برداری بین کاربران انتزاعی و ویژگی های مورد نیاز محصول , مورد استفاده قرار دهد.
چنین فرض می شود که کاربر نیازی به دو محصول که دارای شباهت ها و به نحوی دارای دارای کاربرد مشابه هستند , ندارد.
این سیستم ها تمرکز خود را بر روی توضیحات آیتم ها و یادگیری مدل اولویت فردی قرارداده اند.
اخیرا , نوع جدیدی از سیستم ها ی توصیه گر معرفی شده اند که بر منافع کاربران تکیه کرده اند.
در این روش جدید , عوامل هوشمند , نقشی حیاتی را ایفا کرده و می توانند از عقاید , اهداف و منافع بهره ببرند.
عوامل هوشمند , عوامل سخت افزاری هستند که می توانند چیز هایی را از رفتار کاربر بیاموزند. آن ها در جستجوی موارد اشاره شده ی بالا , در هر مشخصه ی مربوط به کاربر به کار می روند.
آنان می توانند دلایل موجود در پشت هر یک از تصمیمات کاربران را درک کنند همچنین , قادر به حل مناقشات از طریق بررسی متقابل داده های خود می باشند.
واضح است که , عوامل هوشمند به حل مشکل سرریز داده مطابق با نیاز های کاربر , می پردازند.
آگهی و تبلیغات ، محتوا و فعالیت چند رسانه ای
با توجه به تنوع سیستم های توصیه گر , سیستم در دسترس مناسب به منظور انتخاب اینکه کدام یک از این سیستم ها دارای کاربرد بیشتری هستند , وجود ندارد.
این قضیه به این دلیل است که کسی قادر به اقرار این قضیه نیست که کدام مدل برای تمامی کاربران در همه ی سیستم ها و کاربرد های مختلف , مناسب است. واضح است که فیلتر سازی مشارکتی و سیستم های ترکیبی موفق عمل می کنند, اما این منصفانه نیست که به منظور دستیابی به بهترین نتیجه , سیستم را به شیوه ای صحیح از بین ببریم.
در این جا یک چارچوب قابل دسترس وجود دارد که کلیه ی سیستم ها ی توصیه گر می توانند به ایجاد توصیه پرداخته و به منظور انتخاب بهترین توصیه ها از موارد در دسترس , با یکدیگر همکاری نمایند.
هدف اصلی از انجام این کار استفاده از slidebar به صورتی موثر است.
آگهی ، تبلیغ ، آگهی و تبلیغ ، آگهی رایگان ، تبلیغات ، تبلیغات رایگان ، آگهی فروش ، آگهی خرید ، آگهی و تبلیغ ، آ گهی و تبلیغات ، ارسال آگهی ، خرید ، فروش ، خرید و فروش ، پر بازدید ترین سایت تبلیغاتی ، آگهی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی ، لوازم دسته دوم ، کارکرده ، لوازم نو و آکبند ، ارژینال ، اصلی ، فروشگاه اینترنتی ، ثبت آگهی ،