آگهی و تبلیغات برگ برنده در فروش
آگهی و تبلیغات
امروزه در دنیای زندگی می کنیم که افکار عمومی شرط اول در بازار کسب و کار می باشد،در این مقاله به برسی آگهی و تبلیغات برگ برنده در فروش می پردازیم.
هر کدوم از ما یه سقف آرزو داریم یکی آرزوش یه خونه 70 متری تو غرب،
تهرانه ولی یکی دیگه آرزوش یه خونه 300 متریتو الهیه است،
یکی دوس داره پول داشته باشه بره شمال و کیش،
یکی دیگه به کمتر از سفر دور اروپا قانع نمی شه.
مشکل اینجاست تو شرایط بحرانی فعلی خیلیا حتی نمی تونن از پس مخارج اولیه زندگی بر بیان،
چه برسه به تفریح و سفر و کلاس های ورزشی، هنری و …
چاره چیه؟
داشتن شغل دوم؟
سرمایه نداری؟
80% از کسب کارهای که وجود داره از تبلیغات اینترنتی غافل هستند.
چرا آگهی و تبلیغات
اکثر مردم فکر می کردند هزینه های که بابت تبلیغات خود می کنند حرکتی بی معنی و بدون سود می باشد.
و پول خود را الکی خرج کردند و هدر داده اند،
ولی بدون شک این نوع نگاه و نوع فکر کاملا غلط می باشد.
امروزه تبلیغات هدفمند بر ضمییر ناخوداگاه مردم اثر می گذارد.
و همین اثرات نرم و آرام و غیر مستقیم می تواند بعد از زمانی به شکل محسوس تاثیر گذار باشد.
و یک کسب کار و برندی را به رونق اقتصادی و سود برساند.
در واقع تبلیغات زیر بنای هر کسب و کار و بازوی اصلی در هر تجارتی می باشد.
بسیاری از کسب و کارها مدیران سنتی داران که می گویند ما مشتریان ثابط خودمان را داریم .
و از عواقب توقف در تبلیغات یا بدون تبلیغ کار کردن بی خبرن و آن را کاهش در هزینه های خود می بینند.
این نوع نگاه مانند نوعی مریضی آرام آرام خودش رو در غالب کسب کار آینده نشان می دهد.
زیرا مشتریان در فضای پیش رو آرام آرام با برند های جدید آشنا شده اند و با سیر حرکت جامعه افکار عمومی در حرکتند،
و کم کم برند های جدیدی را جایگزین خواهند کرد.
آیا به این فکر کرده اید که حتی برای انتخابات ریاست جمهوری هر کشور چرا کاندید های مختلف تیم تبلیغاتی دارند.
یا حتی برند های مثل کوکاکولا یا پپسی و… همچنان به تبلیغات ادامه می دهند آیا نیاز هست همچنان!!!.
نمونه ای از آگهی در بازار باغ تالار
آگهی و تبلیغات اینترنتی
امروزه روز به روز دنیا در حال هوشمند تر شدن و تکنولوژی در حال پیشرفت کردن است.
تبلیغات اینترنتی در دنیای امروزی ما رایج ترین و گسترده ترین راه ارتباط با مشتری و مخاطب هر برندی می باشد.
که باید در پیام تبلیغاتی سیاستهای تبلیغاتی خود را کاملا رعایت کرد.
1- معرفی مجصولات جدید
2- گسترش دادن بازار
3- از بین بردن واسطه
4- جذب مشتری جدید
5- حفظ مشتری قدیمی
6- آگاهی مشتری از محصولات جدید و قدیم
7- آگاهی مشتری از قیمت محصولات
8- خدمات پس از فروش
9- یادآوری مشتری به احساس نیاز او
10- متقائد کردن مشتری
11- انجام به کار خاصی که راجب شما صحبت شود.
چرا آگهی و تبلیغات برگ برنده در فروش
یکی دیگر از مزیت های تبلیغ ایجاد یک ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مشتریانشان است.
این مساله باعث حذف دلال های بازار می شود.
از همین روی، تبلیغات این فایده را دارد که مشتریان با قیمت کمتری ، محصولات را خریداری کنند.
کالاهای مختلف تحت نام های تجاری مختلف تبلیغ می شوند.
کالاهای دارای نام تجاری معتبر، کیفیت استانداردی را برای مصرف کنندگان تضمین می کنند.
تولیدکنندگان، محصولات با کیفیت را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند،
و سعی دارند تا اطمینان آنها را نسبت به محصولات خود جلب نمایند.
تبلیغ بصورت شگرفی از کار فروشندگان حمایت می کند.
در حقیقت مشتریان با آنچه که بخش فروش به آنها پیشنهاد می دهد به وسیله تبلیغات از قبل آشنا شده اند.
تلاش های بخش فروش بصورت ویژه از سوی تبلیغات موثر تکمیل می گیرد.
این مساله بدرستی نشان از نقش مکمل تبلیغات و فروش برای یکدیگر دارد.
تبلیغ علمی، امکان افزایش فروش انبوه کالاها را افزایش داده و بر میزان فروش تاثیر مثبت دارد.
به عبارت دیگر با هزینه کردن در بخش تبلیغات میزان فروش افزایش می یابد و فروش سهل تر می گردد.
تبلیغ موثر ، ابزار بسیار سودمندی برای مواجهه با فشار رقبا در بازار است.
در حقیقت تبلیغات ادامه دار و با برنامه، یکی از راه های موثر برای حفظ محصولات در مقابل چنگال رقیب است.
چرا تبلیغات اینترنتی
در سال ۲۰۱۳ زمان صرف شده در رسانههای دیجیتال در میان بزرگسالان آمریکا از زمان صرف شده در رسانه تلویزیون پیشی گرفت.
و این رشد تا کنون ادامه دارد. در این بررسی بزرگسالان آمریکایی ۴ ساعت ۲۸ دقیقه از روز را جلوی تلویزیون هستند .
و حدود ۵ ساعت و ۴۶ دقیقه را از رسانههای دیجیتال ( موبایل، اینترنت و …) استفاده کردند;
این موضوع نشان دهنده رشد روز افزون رسانههای دیجیتال نسبت به رسانه های سنتی است که در راس آنها تلویزیون قرار دارد.
ابزارها جهت اندازه گیری میزان تاثیرپذیری تبلیغات دیجیتال رو به افزایش است.
اما هنوز نمیتوان بازخورد دقیقی از این تبلیغات ارائه کرد.
با برسی ۱۲ برند مطرح (یونیلیور، Nestle، Kraft Foods و …) نشان داده شد ،
که تاثیرپذیری یک آگهی به چه میزان میتواند باشد. تبلیغات فیسبوک به طور دست کم 28 درصد و گوگل 72درصد کلیک شده است.
بسیار واضح است که کیفیت آگهی خلاق مهمترین عامل تاثیرپذیری تبلیغات است.
بر اساس مطالعه ComScore ARS، آگهی خلاق و با کیفیت میتواند تا بیش،
از ۵۰ درصد افزایش فروش را به همراه داشته باشد و چهار برابر بیشتر در رسانهها تاثیرپذیر باشد.
تبلیغ رایگان
تبلیغات دیجیتالی ابعاد تعاملی بیشتری مانند: بینایی، صدا و حرکت را اضافه مینماید و موجب اثر بخشی بیشتر تبلیغات میشوند.
برای مثال: تبلیغات موبایلی Oreo، Hellman’s و تلفنهای ویندوزی مایکروسافت مورد مطالعه قرار گرفته شد.
که با استفاده از یک بنر ساده و یک بنر متحرک استاندارد، مورد مقایسه قرار گرفتند.
نتیجه حاصل شده از این مطالعه نشان داد که مصرف کنندگان دو برابر احتمال بیشتری دارد که بر روی بنر متحرک کلیک کنند.
همه ما می دانیم که اینترنت تا چه اندازه در زندگی ما ایرانی ها جا باز کرده است و تا چه حد کاربردی است.
دنیا هر روز بیشتر به سمت پیشرفت و تکنولوژی می رود و به همین دلیل است که شکل تبلیغات نیز مدرن شده است.
این روزها مردم تمایل بیشتری به استفاده از اینترنت دارند، پس باید با کمک اینترنت محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی کرد.
تبلیغات اینترنتی، یکی از جذاب ترین و موثرترین شیوه های تبلیغات در عصر جدید است.
تبلیغات بنری، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات ایمیلی و…
از جمله روشهایی هستند که در تبلیغات اینترنتی استفاده می شوند.
داشتن علم تبلیغات
شاید براتون جالب باشه بدونید دان بیلزریان چند شب پیش اون مقدار اسکناسی که پشت سرش تو عکس هست،
در عرض 40 ثانیه باخت چون روی باخت مگ گرگور شرط بسته بود!!!
بعضی آدما اونقد پول دارن که حتی اگه تو کاری شکست بخورن و بازنده بشن،
رقم های حساب بانگیشون تغییری نمی کنه.
واسه همین ریسک می کنن دست به هر کاری میزنن، اما خیلی از ما ها اینطوری نیستیم.
مخصوصا الان تو این شرایط،
باید دو دستی سرمایمون رو بچسبیم و حساب شده عمل کنیم، وقتی علم انجام کاری را داشته باشی،
درصد موفقیتت خیلی بیشتره تا اینکه بخوای از دیگران تقلید کنی.
امتحان کردن تبلیغات
نقل قول معروفی هست از ژان پل ساتر خداوند تو را نه از روی کارهای که کرده ای،
بلکه از کارهای که جرات انجام دادنش را نداشته ای محاکمه می کند.
دوستای را می شناسم که 2 میلیارد تومان سرمایه گذاری در یک کسب کاری رو شروع کرد در سال 95 ،
بدون هیچ اطلاعی راجب تبلیغات در کسب کار ونه سواد مالی و تخصصی،
در کار به امید اینکه مشتری خودش میاد حالا پس از چند سالی در جا زدن نیمی از سرمایه خودشو از دست داد .
اون دوست پولش در سال 95 معادل 600 هزار دلار بود ولی الان،
اگر کل سرمایش هم پیشش بود معادل 150 هزار دلار می شود .
چون در کسب و کار امروزی دانش تبلیغات، محیطی، سینه به سینه، مجازی و آگهی اینترنتی امری ضروری است.
معرفی یک وب سایت عالی برای سفارش تبلیغات اینترنتی
اگر شما هم دوست دارید که از تبلیغات اینترنتی برای معرفی برند خود استفاده کنید،
باید یک وب سایت پر بازدید و عالی را پیدا کنید و تبلیغ خود را در آن وب سایت قرار دهید.
اگر به دنبال وب سایت مناسبی برای سفارش تبلیغ و آگهی هستید،
به وب سایت «خرید و فروش» اعتماد کنید و کسب و کار خود را در خرید و فروش تبلیغ کنید.
با تبلیغ کردن در سایت خرید و فروش ، شما می توانید تبلیغات خود را انجام دهید.
و کسب و کار خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید.
تبلیغات
مزیت تبلیغ کردن در وب سایت خرید و فروش این است که این سایت، بابت درج آگهی و تبلیغ شما،
هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و شما می توانید به صورت کاملا رایگان، کسب و کار خود را تبلیغ کنید،
یعنی میتوانید به آسانی اقدام به درج آگهی رایگان کنید.
این موضوع، برای کسب و کارهای جوان که بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند بسیار عالی است؛
زیرا می توانند با کمترین هزینه، بیشترین نتیجه را بگیرند.
با ثبت آگهی رایگان و تبلیغ در سایت خرید و فروش ،
شانس این را دارید که محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و آنها را به سمت خود جذب کنید.
با تبلیغ درست در خرید و فروش ، شما می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید و از رقیبان خود جلو بیفتید.
وب سایت خرید و فروش ، یکی از وب سایتهای قدرتمند است .
که در زمینه معرفی و تبلیغ کسب و کارهای مختلف فعالیت می کند.
با کمک این سایت، شما می توانید به آسانی، آگهی خود را ثبت کنید و تبلیغات رایگان انجام دهید.
بسیاری از فروشگاه ها و برندهای مختلف در سایت خرید و فروش تبلیغ کرده اند و مشتریان جدیدی را برای خود پیدا کرده اند.
که این موضوع باعث افزایش فروش محصولات و خدمات آنها شده است.
وقتی تبلیغات خود را در خرید و فروش ثبت می کنید،
خیالتان راحت باشد که نتیجه مثبت تبلیغ خود را مشاهده خواهید کرد و از این کار، سود خواهید کرد.
اگر می خواهید دیگر افراد را از وجود خود، محصولات خود و ویژگی های خوب محصولاتتان مطلع کنید،
به وب سایت خرید و فروش بروید و برای ثبت رایگان آگهی تبلیغاتی خود اقدام کنید.
این بود برسی کامل آگهی و تبلیغات برگ برنده در فروش.