آگهی های مرتبط با این مطلب

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس
3

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس

قیمت : 400,000 تومان
تهران ، تهران

باغ تالار و تشریفات لوکس نفس تشریفات نفس با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان ، جهت برگزاری صفر تا صد جشن های شما […]

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام
3

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام

قیمت : تماس بگیرید
تهران ، تهران

اجاره باغ ویلای مناسب مراسم در خوشنام اجاره ویلای لوکس و یک مینی تالار واقعی جهت مراسم عقد،حنابندان،عروسی و تولدهای خانوادگی شما عزیزان دارای ۱۶۰ […]

سالن عقد رویای شیرین
2

سالن عقد رویای شیرین

قیمت : 600,000 تومان
البرز ، کرج

سالن عقد رویای شیرین برگزار کننده مراسم عقد بسیار لاکچری دیزاینی به روز سفره عقد مجلل عاقد مهماندار گل ارایی شمع ارایی فیلم برداری عکاسی […]

بهترین باغ تالار

بهترین باغ تالار

تالار چیست ؟

خلاصه

تالار مکانی برای دور هم جمع شدن افراد برای انجام دادن موضوعی خاص می باشد. به طور معمول موضوع این دورهمی ها از قبل تعیین شده است. در قدیم بیشتر مراسم و جشن ها در خانه ها برگزار می شده است. انتخاب سالن به بودجه ی خانواده ها وابسته می باشد.

اجاره باغ تالار

تالار

تالار مکانی برای دور هم جمع شدن افراد برای انجام دادن موضوعی خاص می باشد. به طور معمول موضوع این دورهمی ها از قبل تعیین شده است. در قدیم بیشتر مراسم و جشن ها در خانه ها برگزار می شده است. انتخاب سالن به بودجه ی خانواده ها وابسته می باشد. تالار مجلل و تالار لوکس بیشتر مورد انتخاب زوج هایی می باشند که دارای توان مالی هستند و هزینه های آن برایشان قابل پرداخت می باشد.

در واقع نخستین کاری که زوج های جوان برای برگزاری مراسم و عروسی خود انجام دهند. انتخاب بهترین و زیباترین و همچنین مناسب ترین سالن و تالار و طراحی تالار می باشد. تالار ممکن است شامل سالن و باغ باشد. باغ سالن پذیرایی شامل فضای سبز می باشد که به زیبا تر شدن سالن منجر می شود.

باغ های پذیرایی معمولا دارای سقف نمی باشند و شامل فضای بازی است که شامل برکه ها، طاق و ستون های زیبا، درخت های تزیین شده، مجسمه های زیبا و … می باشند.

در این سالن ها که دارای سقف نمی باشند سقف های متحرک و کاذبی دارند که در زمان باران و برف و هوای نا مناسب از آن ها برای قسمت آقایان و خانم ها به تفکیک استفاده می شود. معمولا سالن های پذیرایی که شامل باغ می باشند در حومه ی شهر قرار دارند.

تالار باغ – صنعت تالار داری

بهترین باغ تالار

 مدیران سالن ها همیشه به دنبال بهترین و زیباترین تجهیزات سالن می باشند که باعث بهتر برگزار شدن و با شکوه تر شدن سالن های خود شوند.

آن ها با استفاده از جدیدترین مدل های میز و صندلی موجود در بازار می توانند بهترین شیوه پذیرایی از مهمانان و زوج ها را انتخاب کنند.

ملاک های انتخاب بهترین تالار

بیشترین استفاده از تالار برای عروسی ها و جشن ها می باشد که زوج های جوان برای انتخاب سالن باید ملاک های زیادی را در نظر بگیرند تا بتوانند بهترین سالن را انتخاب کنند.

سالن دار ها حتما باید به تجهیز تالار و سالن خود دست بزنند تا بتوانند مشتریان خود را جذب کنند.

تجهیزاتی که برای انتخاب بهترین سالن باید به آن ها توجه شود شامل موارد زیر می باشند:
ظرفیت سالن پذیرایی با توجه به تعداد مهمانان، وجود آسانسور در سالن، کیفیت غذای سالن و نوع پذیرایی، وجود اتاق عقد، زیبایی سالن، مدل چیدن میز های سالن، نوع صندلی ها و روکش شیک آن ها، میز شام مناسب برای عروس و داماد، وجود پارکینگ مناسب و بزرگ برای ماشینهای مهمانان، وجود سرویس های بهداشتی تمیز و مناسب و همچنین سایر امکانات، داشتن اتاق پرو های بزرگ و مناسب برای قسمت بانوان، وجود سیستم سرمایش و گرمایش با کیفیت و مناسب، مکان و موقعیت سالن.

خدمات تالار

زمانی که افراد تصمیم می گیرند که مراسم و جشن های عروسی خود را در سالن بگیرند به این معنی است که تمام امور و مسائل مربوط به جشن را بر عهده ی سالن قرار داده اند.

خدماتی که سالن ها برای جشن ها ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

فیلم برداری و عکاسی

یکی از خدماتی که سالن ها ارائه می دهند امور مربوط به عکاسی و فیلم برداری می باشد. شما می توانید با توجه به هزینه ای حاضرید بپردازید بهترین فیلم بردار و یا عکاس را انتخاب کنید.

این کار در قدیم بسیار دشوار بود زیرا زوج های جوان باید زمان زیادی را صرف می کردند تا بتوانند فیلم بردار و عکاسی دلخواه خود را انتخاب کنند.

چیدن سفره عقد

بیشتر سالن های برگزاری مراسم عروسی امور مربوط به چیدمان سفره عقد را بر عهده می گیرند.

چیدن سفره عقد شامل چیدن آینه و شمعدان، شیرینی، تزیینات، تنقلات و … می باشد. سالن ها برای زیبا تر شدن سفره ی عقد از نورپردازی های مردن نیز استفاده می کنند.

کترینگ عروسی

کترینگ عروسی در واقع خدماتی می باشد که شامل کیک، دسر، سالاد، فینگر فود و … است.

ارائه این خدمات باعث با شکوه تر شدن هرچه تمام تر مراسم عروسی می شود.

بهترین باغ تالار

کافی شاپ

بیشتر سالن ها قسمتی را برای کافی شاپ اختصاص می دهند که پذیرایی مهمانان را در آن قسمت انجام می دهند. در کافی شاپ خدماتی مانند نوشیدنی های گرم و سرد، دسر های متنوع ارائه می شود.

فضای داخلی تالار مجلل و  کافی شاپ ها معمولا بسیار شیک و مدرن ساخته می شود تا مورد پسند زوج ها و مهمانان باشد.

ماشین عروسی

بسیاری از سالن ها و تالار ها ماشین عروسی هایی دارند که در اختیار زوج های جوان قرار می دهند و خود سالن نیز ماشین ها را تزیین می کنند و دیگر لازم نیست که عروس و داماد زمان زیادی را صرف تزیین ماشین عروس کنند.

موسیقی جشن

پخش موسیقی یکی از خدماتی می باشد که بسیار حائز اهمیت می باشد و در بهتر برگزار شدن جشن کمک می کند. افراد می توانند بهترین موزیسین ها و خواننده ها را از لیست ارائه شده تالار انتخاب کنند.

زوج های جوان می توانند آهنگ های مورد دلخواه خود را به ان ها معرفی کنند تا طبق سلیقه ی آن ها موسیقی ها را پخش کنند. بعضی از این موزیسین ها همراه با پخش موسیقی،  نورپردازی های مدرن و زیبایی را نیز انجام می دهند که بر زیبایی سالن اضافه می کنند.

کارت

کارت عروسی قبل از برگزار شدن جشن بین میهمانان بخش می شوند. عروس و داماد می توانند در سالن نوع و مدل کارت و همچنین متن دلخواه خود را انتخاب کنند.

دسته گل عروس

انتخاب دسته گل برای عروس بسیار مهم می باشد زیرا از ابتدا تا پایان جشن همراه با عروس می باشد و بر زیبایی عروس اضافه می کند. به همین جهت انتخاب دسته گل بسیار حساس و دشوار می باشد.

در تالار و سالن ها موارد و نمونه های زیادی دسته گل به عروس خانم ها ارائه می شود تا عروس و داماد بتوانند بهترین آن ها را با توجه به سلیقه ی خود انتخاب کنند.

بهترین باغ تالار