آگهی و تبلیغات

آگهی و تبلیغات

آگهی و تبلیغات

تبلیغات 

واژه ی تبلیغات به معنی انتقال افکار و ایده ها و به اشتراک گذاری آن ها با مردم به منظور غلبه بر ایده های آنان است.

تبلیغات تجاری معمولا در رسانه های مختلفی انتشار می یابند.

این تبلیغات بایستی به اندازه ای جالب و جذاب باشند که شرکت ها در صنعت تبلیغات برای تولید و پخش آن ها اقدام کنند.

ایده اصلی تبلیغات مدرن از تبلیغات تجاری همانند آگهی های الکترونیکی , کاتالوگ های الکترونیکی , تبلیغات دهانی الکترونیک و تبلیغات مکانی بر گرفته شده است.

این تبلیغات می توانند مطابق با کوکی ها یا عنوان هر یک از مواردی که کاربر در Search engine جستجو می کند , نشان داده شوند.

تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی جذاب تر و ارزان تر است.

این نوع تبلیغات به نظر جاذب هستند , چرا که در موقع لزوم با تکنیک های چندرسانه ای , تصاویر , ویدیو ها , انیمیشن ها در هم می آمیزند.

 بر طبق یک گفته ی قدیمی ” یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد ” .

تبلیغاتی که در بر دارنده ی صدا و ویدئو هستند , تبلیغات چند رسانه ای نامیده می شوند.

در ژاپن , صفحات وبی با نام های ” youfu ” و ” hexuan ” وجود دارند که از طریق یک تبلیغ , تماشاگر می تواند لباس های مورد نظر خود را با اندازه و رنگ های مختلف که مربوط به آگهی لباس است امتحان کند , پس از این کار , سفارش خرید لباس , بلافاصله اتفاق می افتد.

همچنین ” silhouette ” که یک برند معروف در تولید عینک های بدون فریم است , 3 گزینه را برای امتحان فریم ارائه می کند.

هر کاربر می تواند عکسی را از طریق وب کم گرفته , تصویری را که گرفته است را انتخاب کرده و آن را به منظور امتحان فریم ها و سبک های مختلف بر روی صورت خود آپلود کند.

همچنین امکان انتخاب یک عکس مدل به منظور برقراری تناسبی مجازی ممکن است.

با انتخاب یک فریم , صفحات وب کاربر می توانند از طریق آدرس IP , کاربر را به سمت نزدیکترین خرده فروشی هدایت کنند.

انواع تبلیغات عطر از حالت کاملا سنتی به حالت الکترونیکی به 3 بخش تقسیم می شود.

1) هیچ نوع فروشگاهی در دسترس نبوده و خرید به صورت کاملا مجازی در بستر صفحه ی وب با نام ” Click- And-Mortar ” اتفاق می افتد.

2) مشریان بایستی به فروشگاه مراجعه کرده و به خرید بپردازند که ” Mortar – Bricks- And” نامیده می شود

3) در این روش هر دو مورد اشاره شده , قابلیت دسترسی دارند.

این موارد منجر به فروش بیشتر شده و پس از آن , این مدل , به عنوان سودمند ترین مدل شناخته می شود.


کولر گازی