طراحی سایت| آگهی و تبلیغ رایگان

طراحی سایت| آگهی و تبلیغ رایگان

طراحی سایت

در این مقاله به برسی و فواید طراحی سایت در هر کسب کار ی می پردازیم.

طراحی سایت| آگهی و تبلیغ رایگان

توضیحات مقدماتی:

با پیشروی در زمینه تکنولوژی و فناوری در عصر امروز و با وجود امکانات نامحدود در این حوضه دیگر داشتن یک سایت برای هر بیزینسی کاری بسیار لازم و ملزوم هر کسب و کاری می باشد.

در کسب و کارهای سنتی هر فرد به میزان تعداد ورودی مشتری به مغازه یا فروشگاه خود سودی به دست می آورد که به طور مثال فردی که فروشگاهی در منطقه ای از شهر خود دارد مشتری های آن هم بطور خودکار از همان منطقه می باشد که به طور کاملدر مقالات قبلی توضیح داده شده بود که می توانید در اینجا مطالعه کنید.

اما با پیشرفت در این حوضه تکنولوژی می توان طیف نامحدودی از ورودی یا همان مشتری را به فروشگاه مجازی خود یا همان سایت فروشگاهی خود دعوت کرد که بسیار سود زیادی را می توان بدست آورد.

امروزه همه ما از بسیاری از سایت ها و افرادی که در این حوضه به ثروت های نامحدودی دست پیدا کرده اند آشنای داریم مثل سایت های خرید بلیط ، تاکسی ها و غیره…

آیا زمانی کسی فکرش رو هم می کرد!

برای خرید بلیط باید می رفتی آژانس هواپیمایی اون آژانس باید یه دفتر بزرگ و زیبا اجاره می کرد کلی کارمند و کلی هزینه و تبلیغات محیطی و غیره الان با چند کیلیک بلیط رو رزرو می کنی تمام.

پس باید از اتفاقاتی که پیرامون ما در دنیای کسب و کار و تجارت می افتد غافل نبود و هر فرد نسبت به فناوری و اتفاقات روز دنیا کسب و کار و تجارت خود را به روز رسانی کند و از این منابع تمام نشدنی استفاده و درآمد خود را بیشتر کند.

طراحی سایت

طراحی سایت

چرا طراحی سایت و چگونه؟

خوب بسیاری افراد تا این مرحله جلو رفتن که برای کسب و کار خود دارای سایت برای معرفی کالای خود هستند.

طراحی سایت| آگهی و تبلیغ رایگان

چرا موفق نیستند؟

با مثالی آغاز می کنیم شما مثلا در مورد پوشاک یا هرچیز دیگری که می خواهید در گوگل سرچ بزنید میبیند صفحه ای می آید که نشان می دهد در بالای صفحه یک سری شماره که در مورد آن موضوع شاید بالای 20 میلیون سایت هست اما چرا بعضی وب سایت ها در صفحات اول هستند و بسیار ورودی یا همان مشتری از محصولات آن ها بازدید و یا خرید می کنند و بسیاری از وبسایت های دیگر در صفحات وسط و آخر که هیچ بازدید کنندهای ندارد.

این دقیقا همان مسئله مهم هست !!!

خوب همان طور که گفته شد در هر حوضه ای نیاز به تخصص و فراگیری علوم همان حوضه می باشد که بسیاری از افراد  که وقت و زمان آن را دارن شروع به فراگیری به تخصص آن حوضه می پردازند و در طول زمانی به صفحات اول می آیند و از این فرصت اسفاده میکنند که البته فاکتور زمان بری هست، و دسته ای دیگر کار خود را به افرادی که تخصص کامل در این حوضه دارند می سپارند و در طول زمان کمتری از این امکانات بهرمند می شوند.

نمونه ای از وب سایت موفق در کسب و کار که طراحی و نگهداری آ به عهده بنده است کولر گازی جنرال جهت راهنمای وسفارش و نگهداری وب سایت شما با واتساپ 989121779359 پیام بگذارید.

آگهی و تبلیغ رایگان

یکی دیگر از راه های که میتوان در بازید بیشتر و تعداد ورودی بیشتری برای سایت خود اسفاده کرد تبلیغات محصولات خود و گرفتن ورودی بیشتر ، در تبلیغات است که بسار موثر و راهای میانبر است.

چرا آگهی و تبلیغ رایگان؟

در سایت خرید و فروش می توان همزان با آگهی از حرفه یا محصولات خود همزان در 250 سایت معتبر تبلیغ و آگهی کرد که تمامی لینک های آگهی برای شما در ایمیلتان ارسال می شود .

و هر چقدر تعداد ورودی سایت شما بیشتر شود رتبه شما در گوگل بالاتر رفته و به صفحات اول نزدیکتر می شوید.

لازم به ذکر است که به صورت رایگان بوده آگهی های شما و نسبت به سایت های دیگر آگهی های شما در تبلیغات بی شمار دیگر گم نخواهد شد.