لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران

لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران

در این مقاله به برسی و معرفی پنج تا لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران می پردازیم.

تالار پذیرایی پارسیس

تالار تشریفات پارسیس در فضایی وسیع در زمینی 2500 و بنایی 5 طبقه ای احداث شده است. به منظور طرحی و دیزاین این تالار عروسی لوکس از بروزترین طراحی های جهانی و مرغوب ترین متریال ممکن بهره کرفته شده است و به هدف هر چه بی نقص تر شدن نتیجه نهایی، کلیه اصول و ضوابط معماری و الکتریکی و مکاتیکالی در آن به کامل ترین شکل ممکن رعایت گردیده است. تالار پذیرایی پارسیس مجهز به یک سالن VIP می باشد که در آن جایگاه اختصاصی جهت سرو شام عروس و داماد تعبیه شده است.

علاوه بر این یک سالن اختصاصی دیگر جهت انجام میکاپ عروس در آن وجود داشته و کلیه سیستم های تجهیزاتی از جمله سیستم پخش ویدیو و پروجکشن نیز در این محل وجود دارد. در مورد سایر ویژگی های این تالار پذیرایی می توان به وجود:

مکان اختصاصی سینما و شهربازی برای بازی  کودکان با پرستار مخصوص ، فضای باز فوق العاده زیبا و  سر سبز با لوکیشن هاو نمای  مختلف مناسب   برای ثبت  فیلمبرداری و عکاسی و ساخت کلیپ های ویژه، سفره خانه سنتی با سرو و پذیرایی  انواع نوشیدنی های سرد و گرم،

مجهز به داکت اسپیلت جدیدترین سیستم‌ تهویه هوای مطبوع ، امکان آماده سازی انواع شیرینی در مجموعه و سرو آن  به صورت گرم برای میهمانان، سیستم صوتی فوق  حرفه ای دالبی با ۴ باند و ساب و ٫٫ جهت ایجاد صدایی یکنواخت،

سیستم رقص نور حرفه ای  Tv Wall با قابلیت پخش کلیپ و تصاویر حرفه ای و دارای استیج رقص ،

دو پارکینگ طبقاتی اختصاصی به مساحت 2700 متر مربعی و ظرفیت پارک 120 خودرو بدون مزاحم،

سالن مخصوص میهمانان سیگاری یا smoking room برای هر کدام از سالن ها ،

پذیرایی همراه با  پرسنل کارآزموده و مجرب و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی توسط  شف های بین المللی اشاره کرد. علاقمندان می توانند به جهت انجام پیش بازدید از این مجموعه، تمامی قسمت های آن را در سالن سینما مشاهده کرده و غذاهای ارائه شده را تست نمایند.

تالار پذیرایی پارسیس

تالار پذیرایی سناتور

لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران

تالار پذیرایی سناتور از جمله زیباترین و لوکس ترین تالارهای عروسی واقع در غرب شهر تهران و محله بلوار فردوس می باشد. این مجتمع تشریفاتی به تعداد دو سالن مجزا که ظرفیت های پذیرایی از مراسم های 300 و 700 نفری را دارند مجهز بوده و برای هر کدام ورودی های اختصاصی در نظر گرفته شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این تالار عروسی می توان به طراحی و دکوراسیون منحصر به فرد آن که با بهره گیری از تازه ترین متد و متریال موجود ساخته گردیده اشاره کرد.

در کنار سالن های مجلل، این تالار مجهز به یک اتاق عقد اختصاصی و شیک است که عروس و دامادها در صورت نیاز می توانند از آنها استفاده کنند. علاوه بر طراحی خاص، نکته قوت دیگر این تالار لوکس، هم سطح بودن آن است که این ویژگی به جهت سهولت هر چه بیشتر در رفت و آمد مهمان ها به ویژه برای افراد مسن تر در نظر گرفته شده است.

تالار پذیرایی سناتور

تالار تشریفات کلاسیک

لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران
تالار پذیرایی کلاسیک یکی از تالارهای لوکس و فوق العاده زیبا شهر تهران است که در طرف شرق این شهر و محله نارمک واقع شده است.
از لحاظ موقعیت مکانی این تالار دسترسی بسیار راحتی به اتوبان باقری و سایر اتوبان های اطراف خود دارد. از لحاظ دکوراسیون باید گفت که تالار تشریفات کلاسیک با دکوراسیون جدید و مدرن،
سالن های وسیع با سقف های مرتفع و فاقد ستون، سیستم تهویه هوای مطبوع بی نقص و همینطور لوسترهای لوکس و بزرگ تجهیز و زیبا سازی شده است.
نکته جالب توجه دیگر قسمت نورپردازی این تالار لوکس است که کاملا حرفه ای بوده و توسط ربات کنترل می شود.
از جمله سایر ویژگی های این تالار می توان به یک جایگاه عقد بزرگ با ظرفیت پذیرایی از 60 میهمان، پرسنل مجرب و آموزش دیده، میزبانی قوی از میهمان ها، ارائه غذاهای با کیفیت، روف گاردن،
وجود محل بازی اختصصاصی برای کودکان و پارکینگ بزرگ سه طبقه ای اشاره نمود.
تالار تشریفات کلاسیک

سالن تالار پذیرایی لوکس و مجلل دانیال

سالن تالار پذیرایی لوکس و مجلل دانیال واقع در محله دولت، یکی از تالارهای متعلق به مجموعه تالارهای دانیال می باشد. این تالار عروسی مجهز به دو مجموعه بزرگ و 4 سالن پذیرایی مجزا است که هر کدام طراحی و سبک های منحصر به فرد خود را دارد.
مهمانان این تالار می توانند مراسم و رویدادهای خود را تا ظرفیت پذیرایی از 500 میهمان در این تالار عروسی مجلل برگزار کنند.
از جمله سایر ویژگی های خاص تالار عروسی دانیال می توان به طراحی مدرن و باشکوه دکوراسیون داخلی، راه رو و لابی ها، دو اتاق عقد VIP و سفره های عقد متنوع، پرسنل متخصص و آموزش دیده و همینطور یک پارکینگ اختصاصی وسیع اشاره کرد.
سالن تالار پذیرایی لوکس و مجلل دانیال

تالار پذیرایی الیزه

لوکس و لاکچری ترین تالارهای عروسی تهران

 واقع در نزدیکی اتوبان رسالت و خیابان نیروی دریایی، یکی از لوکس ترین و باشکوه ترین تالار های عروسی این بخش از شهر تهران می باشد.

تالار پذیرایی الیزه با ظرفیتی 450 نفری، با یک ورودی بسیار شیک و مجلل و همینطور سالن هایی که به بهترین شکل ممکن مسقف شده و فاقد ستون هستند طراحی گردیده است.

در زمان ورود به این تالار با یک لابی بزرگ مواجه می شوید که فضا سازی از جمله نقاشی های اجرا شده اش، میهمانان را مات و مبهوت خود می کند. پخش موسیقی زیبا توسط پیانو در این فضا حس و حال حضور در محیطی رویایی را در میهمانان القا می کند.

تالار پذیرایی الیزه

برای تبلیغات تالار عروسی و سالن های تشریفات 

با ثبت آگهی در این سایت آگهی شما بطور اتوماتیک در بیش از 250 سایت پربازدید ثبت می شود.

  لینک های درج آگهی تمام سایت ها ثبت شده توسط تیم ما به ایمیل شما ارسال می شود.

خرید و فروش 

آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان 

گروه کار آفرینان سایت نیازمندی ها خرید و فروش نو و دسته دوم و کارکرده و فروش لوازم خانگی یخچال تلویزیون کولر گازی اسپیلت چیلر پکیج لوازم تزئینی تابلو فرش لوستر کمد مبلمان تختخواب – ملک اعم از خانه آپارتمان مسکن مغازه نمایشگاه فروشگاه سالن ها سوله ویلا … و وسایل نقلیه همچون ماشین خودرو سواری ماشین های سنگین و نیمه سنگین وانت بار کامیون اتوبوس و منی بوس موتور سیکلت قایق … و در خصوص لوازم یدکی و قطعات کامپیوتری موبایل تبلت لب تاب گوشی همراه … و ابزار آلات دریل کیف ابزار نردبان آنبردست فرز چکش دستگاه جوش و دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری پارکت کفپوش لمینت وسایل آشپزخانه و کابینت نقاشی ساختمان و خدمات و سرویس دهی آنلاین و سریع وسایل برقی سیم کابل تاسیسات لوله کشی موتورخانه سیم کشی مخزن و دستگاه های تصویه آب فروش ساعت و تعمیرات آن باغ تالار تهران، بهترین تالار عروسی تهران کجاست، بهترین تالارهای عروسی در غرب تهران ، تالار عروسی خوب، تالارعروسی در شمال تهران، تالار عروسی در غرب تهران ، تالار عروسی شرق تهران ، تالار عروسی غرب تهران ، قیمت تالار عروسی در تهران گرانترین تالار عروسی+تهران لوکس ترین تالارهای عروسی تهران لیست تالارهای عروسی تهران پوشاک کیف و کفش لباس شب و معرفی مزون ها و سالن های فشن آرایشگاه های زنانه و مردانه و …. آگهی رایگان می پذیرد
 سایت خرید و فروش با افتخار آماده همکاری با تمامی مشاغل مختلف برای پذیرش آگهی رایگان میباشد.
آگهی رایگان تبلیغ تمامی نقاط و مناطق و استان ها و شهرهای کشور